שאלות נפוצות

הזמנה ותשלום

כיצד לבחור אירוע באתר?
בעמוד הראשי של האתר יש שורה לבחירת אירועים לפי קטגוריות. קצת למטה הוא סרגל החיפוש אירועים עבור הפרמטרים שצוין.
ניתן גם למיין את האירועים לפי פרמטר העניין: מיקום, פופולרי, חדש וכו '.
כיצד להזמין כרטיסים באינטרנט?
בדף האירוע, ברשימת הפעלות, לחץ על "קנה כרטיס", ולאחר מכן תועבר לתוכנית האולם, עם מחירים ובחירת מושבים.
סמן את המקומות המעניינים. רשימת הכרטיסים שנבחרו מוצגת מימין לתרשים. יש לך 10 דקות לשלם עבור המקומות שנבחרו.

לאחר לחיצה על "שלם" תועבר לדף ההזמנה, שבו עליך לציין את הפרטים של מקבל הכרטיס (שם, דרכון, טלפון, דוא"ל) ובחר את שיטת התשלום המתאימה.

על ידי לחיצה על "שלח הזמנה" אתה מאשר אותה ואתה תועבר לדף התשלום בכרטיס באופן שבחרת.

אם ההזמנה אינה משולמת לאחר פרק זמן מסוים, היא תבוטל באופן אוטומטי, והכרטיסים יעברו שוב למכירה.
האם ניתן להזמין כרטיסים בטלפון?
התהליך של קנייה וקבלה של כרטיסים הוא אוטומטי לחלוטין, ולכן אנחנו לא משתמשים בשירות של תשלום בטלפון.
כיצד לשלם עבור ההזמנה?
כרטיסים ניתן לשלם בכל אחת מהדרכים הנוחות עבורך, הכלולות באתר, בעת ההזמנה: כרטיס אשראי, PayPal, העברה בנקאית וקרנות מהיתרה האישית שלך.
האם זה בטוח לשלם באמצעות כרטיס אשראי באתר?

דפי תשלום ההזמנה מוגנים היטב, את כל הנתונים שאתה מזין לעבור את ערוצי מוצפנים לחברת האשראי. אנו מקבלים אישור תשלום בלבד.

נתוני הכרטיס שלך אינם מאוחסנים במערכת שלנו (למעט 4 הספרות האחרונות לזיהוי), ולכן האפשרות של אדם שמקבל את הנתונים שלך אינה נכללת.

כיצד ניתן לרכוש כרטיסים?

מיד לאחר התשלום, תקבל כרטיסים דיגיטליים עם קוד QR לדוא"ל שציינת בהזמנה.

בסעיף "ההזמנות שלי" (בפינה השמאלית העליונה של האתר) הכרטיסים מאוחסנים, כמו גם את כל ההיסטוריה של ההזמנות שלך.

שעה לפני האירוע, שולחן הכרטיסים ואת הכניסה לאולם פתוח. עם הכניסה לאירוע, להציג את הכרטיסים הדיגיטליים שלך עם קוד QR כדי לסרוק.

נא לשאת את הדרכון שצוין בהזמנה איתך אם תתבקש להציג אותו. מצב זה אפשרי כדי לאמת את הרכישה.

שינויים בהזמנות / ביטולים

האם אוכל לבצע שינוי בהזמנה שלי או לבטל אותה?

לאחר רכישת הכרטיסים שלך, העסקה לא ניתן לבטל ואתה לא יכול לשנות את הכרטיסים שנרכשו.

לא יכולתי להגיע לאירוע. האם תחזירו את הכסף?

לא משנה מה הסיבה שאתה לא להגיע לאירוע, הכרטיסים שלך יאבדו כסף עבור אותם לא יוחזר.

מה קורה לכרטיסים שלי אם האירוע יבוטל?

במקרה של ביטול האירוע, המפעילים שלנו יודיעו לכם על כך, והכסף יוחזר במלואו.

מידע נוסף

האם אוכל לברר פרטים נוספים על האירוע בטלפון?

האתר מכיל את המידע המלא ביותר על האירוע. בדף האירוע תוכלו למצוא את התיאור המלא, התאריכים והשעות, דיאגרמות ותיאורים של המקומות, כתובות האירועים, מספר המושבים הריקים ומחירי הכרטיסים.

המפעיל בטלפון לא יוכל לספק מידע נוסף על האירוע, מכיוון שכל המידע הזמין נמצא בדף האירוע.

האם אני יכול לקנות כרטיסים למקומות שאינם זמינים באתר?
ניתן לראות את כל הכרטיסים הזמינים לרכישה בתכנית המסדרון. אם אתה לא רואה שום מקומות, זה אומר שאין לנו אותם.
עשיתי הזמנה, אבל לא קיבלתי מכתב הודעת דואר אלקטרוני, מה עלי לעשות?

לאחר ששילמת עבור ההזמנה, מכתב התראה נשלח מיד לדוא"ל שלך. אם המכתב לא הגיע, ואז לבדוק את התיקייה "ספאם" או "דואר זבל". ייתכן גם שהזנת את כתובת הדוא"ל שלך באופן שגוי.

כמו כן, הכרטיסים שלך זמינים תמיד בסעיף "ההזמנות שלי".

כיצד ללמוד מראש על אירועים חדשים באתר?
מדי שבוע אנחנו עושים רשימת דיוור עם אירועים חדשים. אם אתה רשום באתר, תקבל את הניוזלטר באופן אוטומטי. משתמשים רשומים יכולים להירשם לרשימת התפוצה המפרטת את כתובת הדואר האלקטרוני שלהם בדף "הירשם לחדשות".

משוב

נתוני החברה
חברת Simax Up LTD היא הבעלים של אתר והמותג Art Up
עוד על Art Up במדור אודותינו
פרטי התקשרות וכתובת במדור צור קשר

עקוב אחרינו בפייסבוק

  • גווני אפור
  • הפוך