1. חברת ההפקה Simax Up LTD היא הבעלים של מותג Art Up האתר ובמקביל מפיקה בעצמה או מפיקה משותפת של פרויקטים למכירה.

  2. בהתאם לחוקי מדינת ישראל, הסכם זה הינו פומבי. על ידי קבלת התנאים המפורטים להלן, הלקוח מבצע תשלום עבור הכרטיסים שהוזמנו בהתאם לתנאי הסכם זה. תשלום הכרטיסים על ידי הלקוח שווה ערך לכריתת הסכם על התנאים המפורטים בהצעה.

  3. Simax Up LTD מספקת באתר מידע מלא אודות האירועים: תיאורם, מקום ושעה, מחירי הכרטיסים. לכל השאלות הקשורות לרכישה, קבלת כרטיסים, כמו גם ניהול אירועים, לקוחות ואורחי האתר יכולים לפנות ישירות לטלפון או לדואר אלקטרוני המצוין באתר.

  4.  Simax Up LTD אינה גובה עמלות נוספות עבור שירות הלקוחות של האתר בעת רכישת כרטיסים.

  5.  בביצוע הזמנה, הלקוח מסכים לאיסוף ושימוש בנתונים אישיים, עיבודם והעברתם לצורך הזמנה, קבלת כרטיס אלקטרוני, הודעות הזמנה, הודעות על ביטול, החלפה או דחיית האירוע. כל המידע שניתן על ידי הלקוח אינו נחשף, מתפרסם או מועבר לאחרים. הנתונים משמשים רק לאספקת השירותים הרלוונטיים. החברה אינה עורכת את פרטי הלקוח.

  6. הלקוח מחויב למסור מידע אמיתי ומהימן בעת ביצוע ההזמנה. Simax Up LTD מתחייבת שלא להעביר את המידע הזה לצדדים שלישיים, למעט מקרים הקבועים בחוקי ישראל.

  7. הלקוח יכול לבצע את ההזמנה באתר בכוחות עצמו או בטלפון למספר הטלפון המצוין באתר. לאחר שהלקוח ימלא את הנתונים הרלוונטיים בעת הרשמה לאתר או תשלום עבור הזמנה, תהיה רשימת שירותים מלאה:

    1. מערכת הודעות;

    2. הזמנת כרטיסים ובחירת המושבים הטובים ביותר;

    3. הרשמה לניוזלטרים והתראות SMS.

  8. ללקוח תמיד יש את ההזדמנות לבטל את ההרשמה לניוזלטר ולהפסיק לקבל הודעות דואר אלקטרוני והודעות SMS באמצעות יצירת קשר עם החברה או על ידי לחיצה על הקישור המצוין בעלון.

  9. הלקוח יכול לבטל את ההזמנה בתוך 14 ימים קלנדרים ממועד הרכישה באתר, אך לא יאוחר מ -7 ימי עבודה לפני יום האירוע, להודיע ​​לנו על כך בדואר אלקטרוני או בטלפון המצוין באתר.

  10. בעת ביטול ההזמנה והחזר הכסף הלקוח יחוייב ב5% מסכום ההזמנה או 100 שקלים (הנמוך מביניהם).

  11. לא ניתן לשלם בהעברה בנקאית כשמתקרבים למועד האירוע (72 שעות לפני האופציה נסגרת)

  12. כל שינוי, כולל שינויים בשורה ובמקום בהזמנה שכבר הוזמנה מחייבת  ביטול והרשמה של הזמנה חדשה.

  13. אם תפספסו את האירוע מסיבה כלשהי, הכרטיסים שלכם לא יכובדו לצערנו וכספכם לא יוחזר.

  14. אם הלקוח מאחר לאירוע, אז לעובדי האולם יש את הזכות להעבירו למקומות אחרים לפני ההפסקה או סיום האירוע, בהתאם לכללי האולם.

  15. על פי כללי הפעולה של אולמות התיאטרון והקונצרטים בישראל - ילד בכל גיל חייב בכרטיס

  16. הלקוחות מקבלים כרטיסים במשרד הכרטיסים של האולם לפני תחילת האירוע עם הצגת ההזמנה שקיבלו בדואר אלקטרוני וזיהוי. במקרה של קבלת כרטיס אלקטרוני, הלקוח מציג אותו בכניסה לאולם בצורה אלקטרונית או מודפסת (עוקף את הקופאית).

  17. במידה וייכנסו לתוקף הגבלות נוספות הקשורות באמצעים למאבק בהתפשטות COVID-19 חברת , Simax Up LTD תונחה על פי הוראות ממשלת ישראל והרשויות המקומיות. ההגבלות וההנחיות יפורסמו בהתאם.

עקוב אחרינו בפייסבוק

  • גווני אפור
  • הפוך